ABD'liler İşi Bizden Öğrensin!




Tayvan merkezli Foxconn, Amerikalılar'a
üretim konusunda eğitim vermeyi teklif etti.
Dünyanın büyük elektronik şirketlerinin tedarikçisi olan,
çocuk işçi çalıştırdığı
ortaya çıkan Tayvan merkezli Foxconn, Amerikalılara
üretim konusunda eğitim vermeyi teklif etti.
Ağırlıklı olarak Apple'a
üretim yapan Foxconn Technology Group'
un başkanı Terry Gou , ABD'li mühendisleri
üretimkonusunda bilgilenmeleri için Çin'deki fabrikalarına
davetedeceğini söyledi. Gou, ABD'nin yeniden seçilen Başkanı Barack Obama'nın
üretimin ABD'ye geri döndürüleceği sözünün hatırlatılması üzerine bunun kısa sürede gerçekleşmesinin mümkün olmadığını söyledi. Gou gerekçe olarak da ABD'lilerin
üretimden çok uzun süredir uzak kalmasını, üretemi genellikle Çin ve Tayvan'da yaptırmasını gösterdi. Ancak, Amerikalıların niteliksiz işgücüne istahdam sağlayabilmek için fabrikaların nasıl çalıştığını öğrenmesi gerektiğini savundu. Foxconn Çin'de 1.2 milyon kişiyi istihdam ediyor




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder